Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Monday 29 October 2012

We Love Sarawak Part 1

Salam semua pembaca yang budiman. Kali nih saya nak update entry kat Sarawak pulak. Selepas balik dari Guangzhou China 17 September baru ni. Saya dan rombongan-rombangan yang terdiri dari suami, ank-anak, mak pak mertua, dan adik-adik-adik ipar. tu bermaksud ada 3 org la kan hihi.... Kami bertolak dari airport LCCT (air asia pada 3 oktober 2012)- owhh time nih besday abah kiter hihi... pada jam 9.30am.. Tiba ke airport Sarawak pada jam 11.30am..

Bonzer-bonzer ai hihihihihi

Setibanya di Kuching Sarawak, kami ditunggu oleh van yang kami sewa satu pakej ngn homestay. 4 hari 3 malam sekali dengan gps baru rm 870.. yeahh sangat menjimatkan untuk 7 dewasa, 1 kanak-kanak rebina dan 1 bayi. Sampai kat van kami tanya dulu kat pakcik tuan punya homestay, "pakcik bawa kami pergi makan dulu yer"...owhh perot semua dah berbunyi hihii...padahal pg tadi dah breakfast nasi lemak kat airport lcct.

Ni makanan lunch saya...sampai-sampai sarawak terus cari mee kolok... not bad...sup dia sedap


ohh man.... asikk......hihhii

Petang-petang kalau di semenanjung Malaysia orang jual pisang grg ke kan...kat sarawak nih dorang jual yg sama juga tetapi ada bihun comel...alalalala kiut2..kena makan 5 bungkus kot baru cukup hihi
Lepas jer selesai makan-makan kami terus bergerak ke homestay kami di Taman Lavander area Bandar Kuching jugak.. rumahnya besar 3 bilik,2 bilik air, corner lot.. harga semalam baru rm150 hihihi....penjimatan..penjimatan... :)

Homestay dari luar

Bahagian dalam..just ok utk tidur jer..kalau nk keselesaan tahap maksima kena lepak hotel..aikkk fath buat apa kat ucu dia..huhuu..ganas nih ank abah la kalau ganas hihi

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...