Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Monday 5 November 2012

Aku Yang Berdosa

Setiap manusia yang diciptakan oleh Allah tidak akan sempurna...kerana jika sempurna ia akan mengatasi sang pencipta... Subhanallah......

Ya Allah sejak habis Ramadhan yg lepas aku terasa banyak masa yang aku lalai terhadapmu.. banyak masa aku habis begitu sahaja..alhamdulillah tiba-tiba dugaan datang bertalu-talu...aku tersedar setiap dugaan yang Kau beri tidak lain hanyalah kerana Engkau rindu akan doa dan munajat dari hambaMu yang hina ini ya Allah...ampunkan aku kerana lalai dari mencintaiMu sepenuh hatiku...

Aku tersedar...jika aku masih mencintai dunia bagaimana aku mampu untuk mencintaiMu sepenuh hati...sesungguhnya aku rasa bersyukur Kau masih lagi percikkan hidayahMu padaku ya Allah...Syukurlah aku masih tersedar sebelum Engkau pisahkan aku dari dunia yang fana ini....Tuhanku bimbinglah aku agar aku sentiasa mendekatiMu..bimbinglah aku supaya tidak jauh dariMU.... Hatiku kini kuat mencintaiMu..jangan Kau tarik rasa cintaku ini ya Allah...

Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu
Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu
Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku
Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku
Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...