Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Thursday 1 October 2015

Family


Hai hai semua!!!!!!!!!!
Lamanya blog saya bersarang, gila punya malas nk menulis sekarang. Banyak sangat cerita dah terbabas dan terlepas. Hari saya tetiba teringat dan rindu pada arwah abah saya.. Allahyarham Ameerudin Abdul Ghani. Mohon sedekah Al fatihah dar kalian untuk arwah abah saya.. :'(

Saya just nak update sedikit gambar kenangan arwah abah saya dan gambar kami masa kecik-kecik. 

Abah masa muda-mudi. Hensem kan.. abah saya ni kacukan Bugis dan Cina... bugis sblh atuk dan cina sebelah opah.. 

Masa ni abah dalam 40an.. Kami ke Melaka ambil yong habis belajar Diploma Pengurusan Perniagaan di Uitm Melaka.. Saya masa ni 13thn (sy tiada dlm gambar)

Huhhu.. ini saya lah....masa ni 3 tahun..omey dak macam si Alisya jek.

Ni saya ngan paksu sebelah mak..umur dalam 6bulan kot time ni..sebiji cam zara hihihi...

Masa umur ni maka cite kami menyewa kat umh hijau..kiranya umh setinggan kot. Dari kecik belajar hidup susah alhamdulillah dah besar ni sy sgt suka pada org miskin...sebab sy tau apa rasa ms miskin. Mas ni lepak atas kereta nyonya yang mengasuh saya..pengasuh saya cina masa nih hihihi...

Kenangan yang tidak mungkin akan kembali... :'(

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...