Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Wednesday 9 May 2012

Alisya Love animals

Muslimah solehah.....


Kata Si Cilik nih... maak.. maakkk.... (masih tak boleh sebut ibu)  tu.. bat...bat...
Ibu cari-cari...apa bat tu...owh rupanya bird...ibu baru perasan...masa abg dia main games angry bird mmg si along ada bgtau adik...nih bird....angry bird..bird boleh fly... adik dh dapat kenal 1 haiwan hihi... nak dijadikan cerita satu hari tu kami pergi rumah seorang kenalan.. Adik ica ckp maakk... bat... ibu tercari2 mana ada bird dlm rumah..ishh adik nih mana ada bird... dia sebut lagi..maaakk bat tu... owhhh baru ibu nampak bird dia ckp tu lipas..lipas kan boleh terbang hihihi.....habis la semua haiwan yg terbang sume bird hihi....
hai saya la 'bat' (bird) yang alisya ckp tu..saya hepy bird bukan angry bird hokeyy...

Alisya panggil saya meow...kadang2 cing..kadang2 cat... along dia yg ajar panggil meow..meow tu bunyi saya sebenarnya.
 Saya comel cm Alisya tak??? hihihi...meow...saya haiwan pertama yg Alisya kenal..bangganyer..meowww...!!
Saya 'batfly' ...(butterfly) Alisya nampak saya pasti akan ckp tu batfly...batfly hihihi...
Okey saya haiwan kedua Alisya kenal selepas cat...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...