Footer

SAHABAT WANITA ISLAM

Friday 26 October 2012

Guangzhou, China part1

Family trip tahun ni kami ke Guangzhou China. Ini adalah holiday saya yg pertama ke China dan yang ke dua bagi suami saya. Gambar-gambar tidak mengikut hari sebab saya dah terlupa jadual trip ari tu hihi...

Permandangan dari bilik hotel
Kami ke guangzhou selama 5 hari 4 malam. kali ni saya & suami bawa kedua-dua anak kitaorang. Alhamdulillah kalau bab jalan ni budak-budak nih terlebih excited. Gerak waktu subuh bersiap pon laju jer.  ini permandangan dari bilik hotel. Gambar ni tangkap guna kamera nikon D90..

layan susu dulu
Flight kami dari Malaysia lebih kurang jam 3.30am. Perjalanan ke Guangzhou selama 4 jam sahaja. dalam jam 7.30am kitaorang pon sampai ke Guangzhou Airport. Sampai-sampai jer terus ke kedai fabrik yang jual kain-kain langsir, cadar dan kedai-kedai jual beg kulit. Kena hati-hati sebab banyak beg-beg kulit diperbuat dari kulit khinzir.

Pada jam 4pm baru kami sampai ke hotel dan pada jam 6pm kami kena keluar balik untuk makan malam..saya n family tak join makan malam sebab kami kena cas tenaga utk esok plak..adoihh hihhi..

gambar di hadapan hotel yg kami menginap.. 3 star Lido Hotel

Naik tangga nak ke Patung lima kambing

Nih pulak pintu masuk ke patung 5 kambing

Sempat bergambar bersama ank2... backgroundnya pantung 5 kambing larr..tu jer yg ada kat situ hihihi
bergambar di kawasan muzium president
Bersama-sama dengan huda lisa & anak-anak kitaorg, ada 4 tu kan..amik sorg dua hihi... gambar nih nampak cntik sebab menggunakan teknik yg tersembunyi dr en. ahmad tarmizi hihi...

Jed
 Kedai jed yang kaki tipu chaittt..hihi

uncle nih sembang kata ank dia dah ada bp belas org dah..citer yg sama kata travel agent

bergambar berhadapan dengan muzium presiden