Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Thursday 11 October 2012

Update Terbaru Nurul Jannah



Update dari Makcik Nurul Jannah 16 September 2012. Mengatakan keadaan Nurul Jannah semakin sihat.

Update dari facebook makcik Nurul Jannah 15 September 2012.Nurul Jannah dikatakan masih tidak stabil di Hospital Alor Setar.


Sedikit rentetan kisah Nurul Jannah: Maklumat dari makcik Nurul Jannah Norwani Yusof (12 Oktober 2012)

Sebelum ini Nurul Jannah telah demam selama 4 bulan. Pergi check kat hospital doktor tak dapat kesan lagi sampai la lepas raya demamnya semakin teruk dan dia dah tak boleh berjalan kerana kakinya lemah. keluarganya bawa ke Hospital Besar Ipoh dan seminggu kemudian transfer ke Hospital Alor Setar baru doktor dapat kesan dan sahkan Nurul Jannah mengidap kanser saraf.

Jannah dah melakukan rawatan kemoterapi dan masih lagi meneruskan rawatan kemoterapi untuk yang seterusnya. Alhamdulillah, demamnya sudah semakin berkurangan cuma Jannah kelihatan lemah dan tidak aktif. Dalam teks mesej makciknya juga memberitahu di buah pinggang Jannah terdapat tumor. Semalam (11 oktober 2012)  doktor mengesahkan tumor di buah pinggang Jannah telah mengecut (alhamdulillah..). Jika menunjukkan hasil yang positif dan terus mengecut Jannah tak perlu menjalani pembedahan.

Buat masa ini perbelanjaan rawatan, ibu Nurul Jannah telah  daftar dengan MAKNA (Majlis Kanser Nasional), cuma yang akan datang masih lagi tidak tahu sampai bila MAKNA boleh hulurkan sumbangan. Buat masa ini kata makcik Jannah mereka perlukan perbelanjaan ulang alik ke hospital  dan hampir setiap minggu perlu ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan susulan.

Sempena hari Jumaat yang mulia ini..saya mengharapkan sumbangan ikhlas dan doa dari semua bagi membantu adik Jannah... syukran


Sebarang sumbangan boleh di hulurkan ke akaun:

Norazimas bt Yusof  : Akaun Maybank
                                 1580 4262 7330
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...