Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Thursday 11 October 2012

Penting!!! Mohon Bantuan Anda.. Hulurkanlah Derma Ikhlas Untuk Menyelamatkan Nyawa Jannah.


Hati ibu mana yang tidak sedih dan  hiba bila melihat ank yang dikandung sembilan bulan 10 hari ini menderita sakit. Dalam usia yang masih muda adik Nurul Jannah, 6 Tahun telah dikesan menghidap kanser saraf tahap 4. Hanya Tuhan sahaja yang tau perasaan seorang ibu yang terpaksa menerima dugaan yang berat dari Allah swt. Orang kata berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikulnya.

Saya hanya mengenali makcik kepada Nurul Jannah iaitu junior di sekolah saya dulu. Melihatkan beliau post gambar ini dalam facebooknya terdetik hati nak membantu apa yang patut.

Nurul Jannah terlalu kecil untuk merasai sakit sebegini tetapi siapa kita untuk melawan qada dan qadar Allah..Sesungguhnya setiap sesuatu yang Allah takdirkan mempunyai hikmah yang tersembunyi..

Diharapkan pembaca blog semua dapat menghulurkan bantuan ikhlas walaupun hanya seringgit jika itu dapat membantu menyelamatkan nyawa adik kita Nurul Jannah.. Semoga dengan bantuan dari anda semua dapat meringan beban ibu dan keluarga adik Nurul Jannah untuk membiayai kos perubatannya. Segala detail tentang Nurul Jannah akan di update. Post ini boleh di share di blog-blog lain..

Bagi pihak keluarga nurul Jannah saya menggucapkan ribuan terima kasih pada yang sudi membantu dan mendoakan Nurul Jannah..

Sebarang sumbangan boleh di hulurkan ke akaun:

Norazimas bt Yusof  : Akaun Maybank
                                 1580 4262 7330

*Semoga Allah membalas setiap kebaikan yang anda buat...

Sumber : Gambar Jannah
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...