Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Thursday, 1 November 2012

Jom Deco Rumah Part 2

Sebelum Raya Aidiladha yang lepas, saya saja gatal-gatal tangan mendeco rumah sket...tukar perabot jer pon nak bagi sama kaler dengan langsir hihihihih...nak tgk hasilnya tak hihi...perangai suka tukar2 perabot nih dah buat sejak dari anak dara lagi hihi........

Sofa bentuk L usianya hampir 5 tahun hihihihi

Ruang tamu saya ada 2 partition..sebelum ni sofa hitam tempatnya di sofa coklat..cmtu la sebaliknya...bila dah tukar sofa sekali ngn carpet nampak mcm kena pula kalernya...patah pinggang mak nak kalih benda berat nih..time nih abah fath n ica kursus ke luar kawasan....  Bahagian ni adalah bahagian untuk keluarga menonton...antara 2 partition nih saya masih tak letak lagi devider...belum cukup bajet lagi..yang tu boleh masuk dlm entry lain...lain kali bila tabung ayam dah penuh...hihi


Ruang untuk tetamu
Ini pula bahagian Ruang untuk tetamu..mula-mula malu2 lagi sembang-sembang  la kat sini..bila dah rancak sembang boleh la lepak kat ruang keluarga pula ..tengok2 tv..main tampar-tampar tak gitu ekkekekee

Ini la istana kecil saya..biar kecil janji nampak kemas dan bersih....jadi bila balik kerja hati pun rasa hepy.....
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

  1. salam blogwalking.....menarik idea deco rmh u ni....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...