Footer


*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*WANITA & ISLAM*

Cursor

SAHABAT WANITA ISLAM

Sunday 3 March 2013

Kepulangan abah tercinta ke rahmatullah

Assalammualaikum kepada para pembaca yang diredhai Allah sekalian..

Al Fatihah 3 oct 1953 (sabtu) hingga 26 feb 2013 (selasa)

Hari ini dah masuk 7 hari abah yang tersayang Ameerudin bin Abdul Ghani meninggalkan kami semua... Tanggal 26 febuari 2013 adalah satu tarikh yang sangat sedih bagi eja dan family. Kehilangan abah sangat kami rasai.. Doa kami harap abah tenang di alam yang asing bagi kita yang masih hidup..alam yang memisahkan yang hidup dengan yang mati... semoga abah ditempatkan dikalangan hamba-hamba Allah yang soleh dan diredhaiNya.

Pada tarikh ini 4 mac 2013..bermakna lg 8 hari eja dan suami akan ke mekah menunaikan umrah..Post sebelum ini eja ada bagitau abah tak dapat nak ikut berikutan masalah kesihatannya..Sekarang mak pula terpaksa tarik diri sebab mak sedang dalam tempoh iddah. Eja dan adik hazrul berniat bawa mak & arwah abh menunaikan umrah.tapi apakan daya..takdir dan qada qadar kami kena terima..bukan rezeki kami nk bawa mak abah ke sana..

Semoga abah beroleh pahala atas kebajikan yang telah abah lakukan di dunia.. Ya Allah ampunkanlah dosa-dosa abahku..terimalah dia dikalangan hamba-hambaMu yang soleh.. al Fatihah abah... sayang selamanya... abah sentiasa di hati ja...semoga kita berjumpa lagi di akhirat nanti....salam sayang...eja (4 mac 2013)

Dipusara abah......
Setiap yang hidup pasti akan merasai mati....masa kita akan tiba juga..apakah persediaan dan bekalan yang akan kita bawa bertemu Tuhan kita... Ya Allah kurniakan hidayah kepadaku peliharalah aku dari melakukan doa2 kecil mahupun besar.. jauhkanlah kami dari siksa kubur..api neraka dan malapetaka hari akhirat..... aamiin...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...